Melding van een klacht IBAN-discriminatie

Welkom bij het DNB Meldpunt voor een klacht over IBAN-discriminatie.

Met dit formulier kunt u een melding doen dat uw buitenlandse IBAN niet wordt geaccepteerd bij een in Nederland gevestigde instelling. Op de website van DNB vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen over IBAN-discriminatie.

Uw gegevens

*
*
*

Toelichting klacht IBAN-discriminatie

*

Opsturen bewijsstukken

Stuur bewijs mee dat uw IBAN is geweigerd en een kopie van uw klacht aan de instelling met (eventueel) een reactie van de instelling op uw klacht. U kunt deze toevoegen op het volgende scherm, nadat u op controleren heeft geklikt.

Persoonsgegevens

DNB vergaart persoonsgegevens die verband houden met uw klacht over IBAN-discriminatie en verwerkt uw persoonsgegevens uitsluitend voor het oplossen van uw IBAN-klacht. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld. Voor de behandeling van uw klacht kan DNB uw gegevens delen met de overtreder van de regels voor het correct gebruik van IBAN. Op de Privacy Statement van DNB vindt u meer informatie over het toezicht op de SEPA-verordening en de verwerking van persoonsgegevens.

Overige opmerkingen