Vragen
Servicedesk
Heeft u een technische vraag? Raadpleeg dan de documenten Checklist softwareconfiguratie en de Handleiding. Als u in deze documenten geen antwoord op uw vraag vindt, kunt u contact opnemen met de Servicedesk via dit-servicedesk@dnb.nl of telefoon 020-5246111. De Servicedesk is op werkdagen geopend tussen 8.00 en 18.00 uur.
Informatiedesk
Heeft u een vraag over het gebruik van onze webdiensten op het DLT? Of een vraag over een vergunningaanvraag, verklaring van geen bezwaar of bestuurderstoetsing? Neem dan contact op met de Informatiedesk via info@dnb.nl of 0800 020 1068 (gratis). De Informatiedesk is op werkdagen geopend tussen 9.00 tot 17.00 uur.
DLT Handleiding Digitaal Loket Rapportages
DLT Checklist Softwareconfiguratie
DLT Veel gestelde vragen
Heeft u een vraag over het Digitaal Loket Toezicht? Dan kunt u contact opnemen met de Servicedesk of de Informatiedesk van De Nederlandsche Bank.
Cookie-instellingen
DNB maakt gebruik van cookies
Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website te optimaliseren, maken wij gebruik van cookies.
Lees meer over de cookies die wij gebruiken en de gegevens die we daarmee verzamelen in onze cookie-policy.