Check uw organisatiegegevens

Nieuwsbericht
Datum 20 mei 2020

In maart 2020 is DNB live gegaan met het onderdeel ‘organisatiegegevens’ voor betaal- en elektronischgeldinstellingen in het Digitaal Loket Toezicht (DLT).

Computer

Met deze applicatie hebben betaal- en elektronischgeldinstellingen de mogelijkheid hun eigen gegevens in te zien en waar mogelijk te beheren.

Check organisatiegegevens

Nog niet alle betaal- en elektronischgeldinstellingen hebben hun eigen organisatiegegevens gecontroleerd en waar nodig aangevuld. Wij verzoeken u vriendelijk om dit voor 15 juni 2020 te doen zodat DNB over de meest actuele gegevens beschikt. U kunt gegevens die u niet kunt wijzigen via de feedback knop binnen DLT aan DNB melden.

Uploaden documenten

Via DLT-organisatiegegevens kunnen betaal- en elektronischgeldinstellingen onderstaande documenten uploaden:

  • Jaarverslag
  • Jaarrekening
  • Organogram
  • Legal entity chart
  • Verklaring van de externe accountant
  • Accountantsverslag
  • Statuten
  • Exitplan
  • Herstelplan
  • Polis beroepsaansprakelijkheid
  • Risicoanalyse operationele en beveiligingsrisico’s We vragen alle betaal- en elektronischgeldinstellingen deze documenten voortaan via DLT-organisatiegegevens aan te leveren.


> Terug naar de Nieuwsbrief