Algemeen

DLR staat voor Digitaal Loket Rapportages. Via dit loket biedt DNB de webdienst “DNB rapportages” aan.

DLR is de vervanger van e-Line DNB. De komende tijd zullen er geleidelijk aan rapportages van e-Line DNB overgaan op het DLR.

Op deze website kunt u onder “Toezichtrapportages” en “Statistische rapportages” zien welke rapportages via het DLR worden opgevraagd.
Verder vindt u informatie over de gevraagde rapportages, gebruikersdocumentatie en informatie over de Servicedesk.

Het DLR maakt gebruik van eHerkenning voor authenticatie en machtiging. eHerkenning kunt u zien als een soort DigiD voor bedrijven. Voor meer informatie over eHerkenning zie https://www.eherkenning.nl/.
Om in te loggen via eHerkenning gebruikt u de knop aan de rechterzijde.

Het DLR is 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar.

Voor technische ondersteuning is de DNB ICT Servicedesk iedere werkdag geopend van 8:00 tot 18:00.
In incidentele gevallen behoudt DNB het recht het DLR te sluiten als het benodigde onderhoud daar om vraagt.
DNB communiceert dit minimaal een week van te voren op de storing en onderhoudspagina van het DLR (te vinden onder "Storingen en onderhoud" of via onderstaande link) indien de urgentie van het uit te voeren onderhoud dit toe laat.