Servicedesk en Support

Technische ondersteuning

Raadpleegt u bij technische vragen de ‘Gebruikershandleiding e-Line DNB’, te vinden onder "Algemene gebruikersdocumentatie".

Indien uw technische vraag hier niet tussen staat kunt u contact opnemen met de DNB Servicedesk.
Mail: ict-servicedesk@dnb.nl
Tel: 020-5246111

De DNB Servicedesk is geopend op werkdagen tussen 08:00 uur en 18:00 uur.

De beschikbaarheid van e-Line DNB wordt dagelijks gemonitord tussen 7.00 uur en 19.00 uur.

Inhoudelijke ondersteuning

Heeft u functionele vragen en/of vragen over de inhoud van de rapportages? Bel dan uw contactpersoon bij DNB. Voor Pensioenfondsen, Premiepensioeninstellingen en Verzekeraars zijn specifieke helpdesks ingericht:

Helpdesk pensioenen
Raadpleegt u voordat u contact opneemt eerst de FAQ Lijst Pensioenstaten, opgenomen onder 'Gebruikersdocumentatie' op de pagina 'Pensioenfondsen'.
Mail: Rapportages_Pensioenfondsen@dnb.nl
Tel: 020-524 6260

Helpdesk premiepensioeninstellingen 
Mail: helpdesk-premiepensioeninstellingen@DNB.nl
Tel: 020-524 3504

Helpdesk verzekeraars
Raadpleegt u voordat u contact opneemt eerst de Q&A bestanden, opgenomen onder 'Gebruikersdocumentatie' op de pagina 'Verzekeraars'.
Mail: helpdesk-verzekeraars@dnb.nl
Tel: 020-524 6290