Verouderde browser

U gebruikt een verouderde browser. DNB.nl werkt het beste met:

Via het Digitaal Loket Rapportages (DLR) biedt DNB de webdienst 'DNB rapportages' aan. Op deze webdienst kunnen rapportages worden aangeleverd.

De Nederlandsche Bank is continue bezig met het verbeteren van haar digitale processen zodat we onze taken efficiënter kunnen uitvoeren. Zo ook met het Digitaal Loket Rapportages (DLR). De afgelopen periode hebben we hard gewerkt aan een nieuwe, verbeterde versie van het Digitaal Loket Rapportages. Deze versie staat vanaf nu voor u klaar. Heeft u opmerkingen of suggesties, neem dan contact met ons op via onze ICT-Servicedesk

Heeft u al deelgenomen aan het Gebruikersonderzoek DLT/DLR?

DNB werkt aan de gebruiksvriendelijkheid van de digitale loketten DLT en DLR. Daarom bent u als gebruiker via e-mail uitgenodigd om deel te nemen aan een kort onderzoek. Uw deelname wordt gewaardeerd!

Het gebruikersonderzoek bestaat uit een vragenlijst en vindt tweemaal per jaar plaats. Het invullen ervan kost 5 tot 10 minuten.

Heeft u de e-mail niet ontvangen? Via onderstaande button kunt u de survey ook invullen.

Storing

Voor technische ondersteuning is de DNB ICT Servicedesk iedere werkdag geopend van 8:00 tot 18:00.

In incidentele gevallen behoudt DNB het recht het DLR te sluiten als het benodigde onderhoud daar om vraagt.
DNB communiceert dit minimaal een week van te voren op de storing en onderhoudspagina van het DLR (te vinden onder Storingen en onderhoud) indien de urgentie van het uit te voeren onderhoud dit toe laat.

 

 

 

Ipad en tabellen