Verouderde browser

U gebruikt een verouderde browser. DNB.nl werkt het beste met:

Dienst Rapportages (DLR)

Op Mijn DNB biedt De Nederlandsche Bank de webdienst “dienst Rapportages” aan. Via deze dienst kunnen rapportages worden aangeleverd aan DNB. 

 

De Nederlandsche Bank is continu bezig met het verbeteren van haar digitale processen zodat we onze taken efficiënter kunnen uitvoeren.

Vanaf december 2022 kunt u het oude Digitaal Loket Rapportages (DLR) niet meer gebruiken. Het oude Digitaal Loket Rapportages is vervangen door de dienst Rapportages in Mijn DNB. Hierin vindt u alle functionaliteiten en gegevens die u ook in het oude loket tot uw beschikking had.

Mijn DNB, met de dienst Rapportages, staat vanaf nu voor u klaar. De handleiding vind u onder Informatie en documentatie.

Heeft u opmerkingen of suggesties, neem dan contact met ons op via onze ICT-Servicedesk.

Storing

Voor technische ondersteuning is de DNB ICT Servicedesk iedere werkdag geopend van 8:00 tot 18:00.

In incidentele gevallen behoudt DNB zich het recht voor de dienst Rapportages te sluiten als het benodigde onderhoud daar om vraagt. 
DNB communiceert dit minimaal een week van te voren op de storing- en onderhoudspagina van de dienst Rapportages (te vinden onder Storingen en onderhoud), indien de urgentie van het uit te voeren onderhoud dit toelaat.

Tabellen op Ipad en papieren