Digitaal Loket Rapportages
Via het Digitaal Loket Rapportages (DLR) biedt DNB de webdienst 'DNB rapportages' aan. Op deze webdienst kunnen rapportages worden aangeleverd.
Oproep: invullen vragenlijst overlap uitvragen AFM en DNB
Ervaart u overlap in de uitvragen en rapportages van AFM en DNB? Meld het ons. Wij hebben een vragenlijst hierover beschikbaar gesteld om mogelijke doublures te inventariseren
De Nederlandsche Bank is continu bezig met het verbeteren van haar digitale processen zodat we onze taken efficiënter kunnen uitvoeren. Zo ook met het Digitaal Loket Rapportages (DLR). De afgelopen periode hebben we hard gewerkt aan een nieuwe, verbeterde versie van het Digitaal Loket Rapportages. Deze versie staat vanaf nu voor u klaar. Heeft u opmerkingen of suggesties, neem dan contact met ons op via onze ICT-Servicedesk.
Lees over Digitaal Loket Rapportages
Storing
Voor technische ondersteuning is de DNB ICT Servicedesk iedere werkdag geopend van 8:00 tot 18:00.
In incidentele gevallen behoudt DNB het recht het DLR te sluiten als het benodigde onderhoud daar om vraagt.
DNB communiceert dit minimaal een week van te voren op de storing en onderhoudspagina van het DLR (te vinden onder Storingen en onderhoud) indien de urgentie van het uit te voeren onderhoud dit toe laat.
