Check uw organisatiegegevens!
De inzet van technologie en datagedreven toezicht geeft mogelijkheden om het toezicht efficiënter en effectiever uit te voeren. Hierbij wordt veelvuldig gebruik gemaakt van gegevens, die wij van uw instelling hebben vastgelegd. Het is daarom belangrijk deze gegevens regelmatig te controleren, waar nodig aan te vullen en wijzigingen tijdig te verwerken, zodat DNB over de meest actuele gegevens beschikt. Wijzigingen die u niet zelf kunt doen, kunt u via de Feedback-knop melden aan DNB.
Voorbeelden van wijzigingen zijn:
- Het toevoegen van een einddatum bij bestuurders, commissarissen of andere sleutelfuncties indien zij niet langer werkzaam zijn bij uw organisatie
- Het bijwerken van telefoonnummers van alle bestuurders, commissarissen en de onafhankelijke compliance functie
- Het bijwerken van het algemene e-mailadres.
Feedback
In Organisatiegegevens vindt u aan de rechterkant de Feedback-knop. U kunt deze knop gebruiken om:
- Inhoudelijke vragen te stellen;
- Wijzigingen in uw organisatiegegevens door te geven, die u niet zelf kunt aanpassen.
Ondersteuning
Voor meer informatie over Mijn DNB Organisatiegegevens kunt u terecht op onze website. Wanneer u technische problemen ondervindt of vragen heeft, kunt u
- Mailen naar dit-servicedesk@dnb.nl
- Telefonisch contact opnemen via telefoonnummer 020 524 6111 op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur.