Jaarverslag 2023

Jaarverslag

In ons jaarverslag kijken we terug op een bijzonder jaar. En blikken we vooruit op de uitdagingen waar we voor staan.

Gepubliceerd: 14 maart 2024

.

Hoe we ervoor staan?

Snel de highlights in ons werk van 2023 zien? Benieuwd hoe ons land er economisch voorstaat, en wat nu de uitdagingen zijn? Dit hebben we gebundeld op een speciale jaarverslagpagina. Klaas Knot en zijn mede-directieleden schetsen daar wat we nu moeten doen om te zorgen dat de economie beter werkt voor iedereen in Nederland.

Overzicht jaarverslag 2023

Het volledige verslag

De complete publicatie, met onder meer het Verslag van de president, de Verantwoording over 2023 en de Jaarrekening zijn te vinden in de pdf met ons volledige verslag.

DNB jaarverslag 2023 - Naar een economie die beter werkt voor iedereen

Onze impact op omgeving en maatschappij

Graag leggen we ook rekenschap af over onze impact op omgeving en maatschappij. Daarom is ons jaarverslag getoetst volgens de standaarden van GRI. In de GRI-tabel ziet u per GRI-standaard waar u in ons jaarverslag (of soms in andere DNB-bronnen) kunt lezen hoe we voldoen aan die standaard.

GRI content index - DNB jaarverslag 2023

Ontdek gerelateerde artikelen