Waarom onderhoud?
Wij vinden het belangrijk dat onze systemen zowel functioneel als technisch aan alle eisen en standaarden voldoen. Zo kunnen we u een veilig en stabiel platform bieden. Nu én in de toekomst. De aanpassingen die we hiervoor doen, nemen meer tijd in beslag dan u van ons gewend bent. Wij realiseren ons dat dit mogelijk voor overlast kan zorgen. Onze excuses voor dit ongemak. Na de onderhoudsperiode werkt het DLT weer zoals u gewend bent.
Wat merkt u van de onderhoudsperiode?
Vanaf vrijdag 11 maart 18:00 uur kunt u niet meer inloggen in het DLT. Gedurende de onderhoudsperiode is het niet mogelijk om:
- aanvragen en meldingen in te dienen
- aanvullende stukken via het DLT in te dienen
- lopende zaken in te zien
- documenten te uploaden; via Organisatiegegevens
- de Toezichtkalender in te zien
Is het voor u niet mogelijk om de aanvraag of melding in te dienen voor 11 maart? Dan kunt u na 21 maart verder waar u gebleven was in uw opgeslagen formulier.
Wat te doen bij een urgente aanvraag of melding?
Heeft u tijdens de onderhoudsperiode een urgente aanvraag of melding? Stuur dan een e-mail naar de mailbox van het Digitaal Loket Toezicht, dlt@dnb.nl met daarin het soort aanvraag of melding en uw telefoonnummer. Wij nemen dan direct contact met u op om de uitwijkmogelijkheden te bespreken.
Waar kunt u terecht met vragen?
Bij vragen kunt u mailen naar dlt@dnb.nl of neem contact op met Publieksvoorlichting via 0800 020 1068 (gratis). Publieksvoorlichting is op werkdagen geopend tussen 9.00 tot 15.00 uur.
Op onze website vindt u veelgestelde vragen over deze onderhoudsperiode.