© ANP
Bezwaar, klacht of misstand melden
Bij DNB kunt u terecht met klachten over financiële instellingen. Ook kunt u hier een vermoeden van een misstand bij een financiële instelling melden. En u kunt bezwaar maken tegen een besluit van DNB. Een overzicht.
Klachten over instellingen
Heeft u een klacht over een financiële instelling? Bekijk hier eerst op welke manier de instelling in ons land actief is, bijvoorbeeld met een Nederlandse vergunning of een Europees paspoort. Op basis daarvan kunt u eenvoudig zien waar u met uw klacht terecht kunt.
Meldpunt Misstanden financiële sector
Heeft u een vermoeden van een misstand bij een financiële instelling? U kunt dit melden bij het DNB Meldpunt Misstanden. Dit meldpunt kan een onderzoek instellen en actie ondernemen.
Melden misstanden over DNB of haar medewerkers
Heeft u een vermoeden van een misstand bij DNB of haar medewerkers? Of vermoedt u een (integriteits)incident bij DNB? U kunt dit melden bij DNB.
Bezwaar maken tegen een besluit van DNB
Als u het niet eens bent met een besluit van DNB, kunt u als belanghebbende bezwaar maken tegen dat besluit. Dat doet u door een bezwaarschrift in te dienen.
DNB maakt gebruik van cookies
Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website te optimaliseren, maken wij gebruik van cookies.
Lees meer over de cookies die wij gebruiken en de gegevens die we daarmee verzamelen in onze cookie-policy.